Retur & Reklamation
Hvordan retunerer eller ombytter en vare jeg har købt hos Officewarrior ™
Har du fået købt en vare der ikke lige er er dig fordi størrelse, farve eller vare simpelthen ikke leverer op til dine forventninger, kan du returnere den til os via din fortrydelsesret som er 30 dage. Loven kræver kun 14 dage men vi syntes 1 måned er passende for vores kunder. Varen skal være I samme stand som da du modtog den. Så snart vi har modtaget den returnerede vare, betaler vi dig pengene tilbage på din konto, du kan også vælge at få et tilgodebevis hvis du skulle få lyst til at købe andre vare på et senere tidspunkt.
Send din vare retur.
Du betaler selv for fragten hvis du sender noget retur. Vi anbefaler GLS fordi de er billige, hurtige og gode. Du skal huske at bestille med trackings. Du kan finde alle GLS pakkeshop hvor du kan aflevere dine pakke her.
Pak din returvare forsvarligt ind.
Husk at pakke returvarerne forsvarligt ind, vi forbeholder os til ikke at modtage beskadigede vare der ikke er tilstrækkeligt pakke ind, dvs du sender selvfølgelig ikke et ur retur I en kuvert. Så sørg venligst for at bruge en passende kasse eller bobleplast kuvert til din returnering. Bemærk også vi reserverer ingen produkter på vores lager. Så hvis du har bedt om en ombytning, og den nye vare ikke er på lager, når vi modtager din returpakke, så vil vi automatisk sende dig et tilgodebevis eller gavekort i stedet for.
Når din returvare er modtaget vil dine dine penge blive refunderet inden for 3-4 hverdage (bankdage) Weekender og helligdage er ikke bankdage. Det gælder uanset om du har betale med Mastercard eller Visa kort. Hvis du har betalt med PayPal vil de informerer dig om tilbagebetalingen inden for 1-2 hverdage. Har du betalt med PayPal debet- eller kreditkort gennem PayPal betalingsmetode vil det tage 3-4 hverdage længere før pengene er returneret til din konto.
Hvornår kommer dine penge retur ?
Vi behandler alle indkomne returvarer samme dag som vi modtager dem. Vi modtager som regel altid returvarerne 3-7 hverdage efter de er blevet sendt til os og nogle gange kan der gå længer tid i helligdage, ferier og i juledagene på grund af travlhed hos pakkefirmaerne. Så have venligst tålmodighed vi vil gøre alting så hurtigt vi kan for at få afsluttet processen både for dig som kunde og os som din netbutik.
Du kan returnere din vare uanset grund, vi spørger ikke hvorfor men husk nu at hvis dit produkt har været brugt kan vi ikke tage det retur. Du vil heller ikke modtage en brugt vare vel ?
Hvis du har en klage eller bare noget du ikke er tilfreds med så smid os en mail kundeservice@officewarrior.dk eller ring og lad os finde en løsning hvor du bliver tilfreds. Vi tager alle klager seriøst.
Er du stadig ikke tilfreds med kan du altid fremsætte din klage til forbrugerklagenævnet hos forbruger.dk som derefter vil tage sagen op til overvejelse. Eller Europa Kommissionens online klage løsningsplatform her.
Kan du returnere en vare uden en faktura ?
Ja Selvfølgelig det kræver blot vi kan finde dine oplysninger I vores system.
Kan du sende en modtaget gave du har modtaget retur til os ?
Ja. Hvis du har oplysningerne på den som du har modtaget gaven fra kan vi I vores system finde køberen, så sparer du også det pinlige øjeblik hvor du skal spørge giveren af din gave om en faktura eller kvittering for du vil have den byttet eller pengene tilbage. Vi skal blot bruge det fulde navn og/eller e-mailadresse på vedkommende som har lavet ordren.
Vil vil naturligvis altid gøre det så nemt som muligt for dig som kunde for at løse sagen hurtigst muligt.
“Husk du er altid velkommen til at kontakte os hvis du er i tvivl om noget.” Læs mere om Betaling & Sikkerhed.
Officewarrior™ 8930 Randers CVR-nr DK21439444 Tlf +(45) 60 14 90 50
officewarrior.dk e-mail kundeservice@officewarrior.dk